fredag 22 december 2017

Jullovslunch och fredagsbukett


Hej svejs kikar in en stund i kväll också.
Idag har jag varit på jullovslunch 
med den här underbara fantastiska killen.
Vi har som tradition att äta luch
tillsammans inför varje terminsslut.
Det gör vi alltid på mysiga Cafe Mignon
i Varberg.
Tänk att det redan gått ett halvår sedan vi åt
sommarlovsluch.
Tiden rullar på.


Det var också dags att skaffa lite nya blommor
alltså en fredagsbukett.
Det blev den här spretiga med amaryllis 
och mycke grönt.



Några hyacinter fick också följa med hem.

Gillar de blå bäst .

Nu sätter jag mig i soffan med ett glas vin
och ett nytt exemplar av min 
favorittidning.
Medan jag väntar på maten och På Spåret
är ni laddade för tävling
det är mitt favorit program.
Kramis!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...