måndag 28 augusti 2017

Trädgårdstitt i Hakesgård.

 God måndagskväll på er.
Jag måste bara visa er bilderna jag tog igårpå trädgårdsvisningen.
det är två tjejer som kallar sig Trip 2garden.
Den ena tjejen bor i Hakesgård utanför Varberg
och den andra tjejen i Moarna i Tvååker.

Deras trädgårdar är helt  fantastiska.
De brukar ha en visning i slutet
månaden med olika 
teman.
De brukar vara varannan gång hakesgård
och varannan moarna.
Man kan följa dem på instagram
så blir man uppdaterad på deras schema. 
 Titta och njut.










Ankor, men vilket liv de förde
jätte häftiga.



 Visningen kostar 100 kr per person
och då ingår fika.
Så här mysigt satt vi och mumsade hallonpaj.


 Den här häftiga vattentunnan
önskar jag mig.
Skulle vara perfekt utanför mitt växthus.
 
 

 
Där var som ni ser en butik
med krukor och dyligt.
 



Där ser ni fågelburen
som L blev förtjust i och
inhandlade.



 Fler bilder från cafet.




Jag rekomenderar er verkligen
att ta en tripp till deras
 trädgårdar
Kram på er.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...