söndag 6 augusti 2017

Projekt ny arbetsbänk klart!

 Hejsan så här på söndagskvällen!
Då var det arbetsdag i morgon,
semestern är slut.
Men det blir bra, bara att bita ihop.
Skönt med rutiner igen! HaHa
Nu är projektet så gott som klart.
Är så nöjd med min
nya arbetsbänk.
Tack kära L för hjälpen.

Flera avställnings hyllor,
att ha alla pryttlar på.
 
 
 
 Här på baksidan tänkte jag mig
att hänga upp lite trädgårdsredskap.
Måste bara ha tag på några bra
krokar.
 Måste visa en bild på hortensian igen,
 så läcker

Mina Afrikas blå liljor
blommar jätte vackert nu.


 Så vacker blå färg.

Läckert att knycka en blomma
och sätta i en flaska.
Om ni ser skylten i bakgrunden
så är den inte så flitigt använd i år
tyvärr.

En kvist Buddeleja Eller fjärilsbuske
som jag brukar kalla den
också fint att sätta in
Ha en underbar söndagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...