onsdag 21 mars 2018

Snart är det klart!



Nä men titta!
Det har minsann kommit upp en tavla.
Ja nu känns det som det strax är 
färdigt.
Ja nu har vi snart hållt på i fyra veckor,
nu skall det bli skönt 
när att det blir klart.
L håller som bäst på att rama in fler foton 
som skall upp.
Skall bli så spännande att se hur det blir 
när det kommer upp.


Tycker det är så fint med solspeglar
några skall få
komma upp på en vägg.

Sedan är jag äntligen klar med belysningen 
på skåpen jag målade.



 Även TV skåpen har fått belysning.
Man kan säga att det 
var ganska pilligt att måla dem,
många rutor och hyllor.
Ett tag innan jag var färdig kändes det som jag
skulle börja spela läpp.
Tålamodet prövades.


Men nu är det klart och jag känner mig 
nöjd.
Givetvis är dörrarna öppna när vi tittar på TV .
HaHa!



Just nu tar L en paus från inramningen och
lagar en köttfärspaj.
Skall bli så gott,magen kurrar och ett glas rött får det bli till.
Det är ju lillördag.
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...