söndag 24 november 2019

En helg i Helsingborg!

 Go kväll i stugorna!
Då var det söndagskväll igen,
och snart är det
första advent,
så mysigt.
Den här helgen har vi bott på Marina Plaza
i Helsingborg där vi
tillbringat helgen med goda vänner.
Vi började med en liten tur på stan
och lite Lunch.
Vi hamnade här.
Ett jätte mysigt ställe.

 Mitt val blev en Bouillabaisse,
den var denn bästa jag
ätit någonsin.
En fantastisk vacker gran ståtar
inne på Marina.


                                                                    Ett glas rött för MR L och ett glas bubbel för mig framför
brasan


Sedan bar det i väg hit
till Sundspärlan,
Dit MR L: s företag bjöd 
julbord och Rockshow.


Ett dingnande julbord var det.
Kolla in desserbordet!
Där fanns allt.
Synd bara att man blir såååååå mätt.

Sedan var det Rockshow
ska jag säga,
så bra och vilket hålligång.

Artisterna gav verkligen allt.

Ja sedan var det morgon och 
hotellfrukost.
Och är det inte en kändis som smugit 
sig in bland frukostgästerna?
Jo bestämt 
Martin Stenmark.

Så avslutar vi med mitt kvällspyssel 
nu är det bara de
små paketen som skall på plats.
Sedan överlämning.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kramis!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...