onsdag 20 november 2019

En konstig mekapär och ett värdelöst tejp!

Tittar in som hastigast på onsdagskvällen,
gissa vad detta är för en konstig 
mekapär.
Jo det är en fönsterskrapa med magnet
så man kan 
Spännande om den verkligen funkar.
Mina fönster är jätte svåra att putsa, får hänga
som en akrobat för att komma åt.

Arbetet med kalendrarna fortsätter,
har fått belysning i nu.
Lite då och då så blir det förhoppningsvis klart
snart, de är lite pyssel
kan man säga , men kul.
Har tjuvstartat lite och hängt upp
stjärnor i uterummet.
Köpte några julstjärnor idag
de var länge sedan
jag hade sådana, men tycker att med de här 
nya färgerna är fina.
Sedan blev jag riktigt förbaskad det
dubbelhäftande tejpet
tog slut, skulle köpa nytt på bokhandeln
så hade bara en annan sort
och den var så dålig
och fäste inte alls plus att den kostade 50 spänn.
GRRRRRR
Får se vad jag kan finna den sorten jag hade.

                                                        Den här godingen har jag skickat in som 
                                                                 kandidat till årets Lussekatt
                                                                                  i HN.
                                                            Gå in på HN.se Årets lussekatt
                                                                  Så hittar ni bidragen där.
                                                                      Ha en trevlig kväll .
                                                                            Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...