onsdag 8 maj 2019

Årets första Syrenbukett och rostiga kanter!


Nu kunde jag inte hålla mig längre,
var tvungen att 
plocka in en bukett syrener.
Ja riktigt utslagna är
de inte än,
men då kanske de står en dag längre.
Här pryder de sin plats.

 Det är fint att bara plocka in lite
blad nu också.
När grönskan är så fantastiskt
vacker.


Det här var ju en fantastisk uppfinning,
rostiga gräskanter
på rulle.
Snyggt blir det ju också,
jag är så förtjust
i rost.
Hoppas det kan stoppa Lukas
framfart 
också i landen.
 Det är vad jag håller på med nu.


Besöket på GEKÅS häromdagen
genererade 
de här snyggingarna.
Lite somriga Mårbacka  sovrummet.

Ha en trevlig fortsatt lillördag,
här blir det hemlagad
pizza a la L.
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...