onsdag 4 oktober 2017

Borg och takmålning.


Ja minsann då var det redan lillördag.
Det doftar paj från köket
nu är L på gång igen älskar när han lagar mat till mig.
Måste tipsa om en bra film som jag var på igår.
Verkligen sevärd är så imponerad
av att de fått personerna så identiskt lika huvudpersonerna.
Han är ju årsbarn med mig så kommer ihåg så 
väl alla hans framgångar.
Ja alltså de där 1956-orna har ju ord om sig haha!
Et sista ryck har gjorts i växthuset.

 Jag har skummat hela växthuset med såpa
och högtryck.



Ja ni som vet vad jag jobbar med drar nog på munnen.
Ja rent blev det och inga mögelsporer
får övervintra.

 Så nu har jag börjat vinterförvara trädgårdmöbler
och andra trädgårdpinaler där.

Ikväll gick startskottet på min ommålning
av hallen mm.
Började med att måla taket ikväll.
Finns ingen som sölar så som jag när jag målar,
Jag har färg överallt i håret under skorna  
Usch!
men men det blir bra
när det är färdigt.

Ja fortsättning följer ju på detta såklart.

Ha en fantastisk lillördag!
Önskar jag och Lukas
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...