onsdag 11 oktober 2017

Baciller och Elefantöra.



Känner mig ganska vissen en elak förkylningsbakterie
har bosatt sig i min kropp.
Bort Bort!
hinner inte med sådan skit.


 En Monstrea har flyttat in hos mig.
Har varit lite anti till stora gröna växter ett antal år.
Vet inte varför men hade så mycke sådant på 70-80 talet .
Jag har väl tyckt att det var lite ute.
Men så var jag hemma hos min son och de  hade 
införskaffat en sådan här.
Så jag blev lite sugen igen och nu gillar faktiskt  
de gröna inslagen inomhus igen.
Konstigt lätt att ta efter trenden eller hur?
Där ser man.

 Så skall man följa trenden måste man ju ha 
en sådan här (Elefantöra.)HaHa
OjOj hade varit för något år sedan hade inte kommit 
in i huset.

Tycker faktisk den är riktigt fin.
Får vårda den ömt för
100 spänn skulle de ha för den.
Ja ja !får se var den ska bo någonstans.
Bara för den är så poppis har hört att efterfrågan varit
så stor att den har varit slut hos leverantörerna.

 Så lite uppdatering på målning
ytterdörren är så gott som klar, bara lite fin justering.
Ganska pilligt får jag säga, men jag älskar att 
hålla på med sånt ju.
Färgen ser mycket mer rosa ut på bilden
än i verkligheten.
 Här är inner dörren i hallen den också
snart klar efter fin justeringar.
Där var den uppdateringen på min målning
fortsättning följer.
Ha en trevlig fortsatt onsdag.
Kramis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...