torsdag 13 juli 2017

Vad kan det vara i lådan?

 Hej vänner så här på torsdagskvällen!
Har besök av mitt barnbarn några dagar.
Han är världens bästa hjälpreda.
Vad är det i lådan?tro
Vi får se. 
 

Massor av papper och och några prylar.
 
Jo minsann en fontän.
Meeennn det saknades något!
De hade glömt skicka med pumpen,
ganska bra att ha om man
skall ha igång en fontän.


Där står den utan vattenbrus minsann.
Jaja leverantören lovade skicka den
på direkten.
Det blir väl bra om några dar.

Så vi gick vidare med ett annat
projekt.


Gräva upp lite gräsmatta.

Vad det blir får ni se en annan gång.
Jobbar man hårt, blir man hungrig.
 Så det blev hamburgare på Jennifer´s joint
på Skrea strand.
 Goda hemlagade Hamburgare,
dock lite lång väntan 45 min för
en superhungrig 11 åring. 

 Mumsigt!


Sedan blev det dopp i havet.
 Årets första dopp för mig!
Men det var skönare än jag trodde,
man får ju inte vara en badkruka heller.
Som avslutning blev det glass på Peggens.
En mycket trevlig dag.
Blir nog att vi går ner till stan
och tjuvlyssnar lite på
Miriam Bryant som uppträder på
torget i kväll.
Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...