söndag 2 juli 2017

Att få en helg med de bästa som finns!

Hejsan på er kikar in
så här på sena söndagseftermiddagen.
Kan man vara annat superlycklig över att
få umgås med de här två
en hel helg
UNDERBART!!!

Igår var det pippi för hela slanten.


Som vanligt när Kålle gör  barnteater
så var det SUPER.
 Många fantastiska aktörer på scenen.

Vi hade fantastiskt tur med vädret denna
lördagskväll
Det var varmt och soligt
och ingen hemsk blåst.

Idag på middagen tog vi en promenad
i centrum nu kan man
vila sig i hängmattan
mitt i staden utanför gamla
polishuset.

 Med promenaden var förstås dessa här
små fyrbenta.
 Så till sist lite trädgård så klart.
 
Nu en vecka så där efter
midsommar slår
prästkragarna ut, bättre sent
än aldrig

Tyckte att de här matchade min
ringklocka

Vacker rosprakt alla rosern
inköpta på Rosengården i
Kristianopel,
Som tyvärr inte finns längre.
Vart fall inte så att man kan handla där.
Nä nu gått folk skall jag sätta mig
med de här en stund.
Bara en jobbvecka kvar.
Jippiiii! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...