fredag 7 juli 2017

Det regnar men jag är glad ändå!

Det regnar  men jag är lika glad ändå
för jag har semester
fyra veckor
Jippi !!!!!!
Varför känns alltid den sista veckan
 innan semestern som
den längsta på
 hela året visst är det så.
Snart kommer min käraste hem
då skall vi skåla i champagne för min
semester, han jobbar en vecka till
så vi kan skåla nästa vecka
också. Hi Hi!
 
Varit ute och plockat de första
körsbären idag. Mums
Hela trädet är fullt av sådana här
godingar.

lite rosbilder så klart, det
får inte missas.
Här är det en Astrid Lindgren i full
blom.

Kan tyvärr inte namnet på
den söta rosen.

 Lilja med en underbar
orange färg.

Så till sist lite Astilbe.
Nä nu är det snart dags att skåla!
Sedan blir det en god pizza ute på
Hansagårds bodega.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...