onsdag 1 augusti 2018

Katten Sture!

Hej vänner!
Hur har ni det i värmen?
Supervarmt så klart.
Har genomlidit tre arbetsdagar nu,
men det har funkat.
är just nu katt och hundvakt några dagar.
Får jag presentera Sture, världens mysigaste katt.
 Hans favoritplats blev soffbordet.
skulle tro att det är svalt
och skönt på kaklet.

Han har med sig sin kompis Ingo.
Tyvärr väldigt dålig bild.
Jag kan ju inte ta några bilder eftersom 
min IPhon gick i backen i söndags
och är på reparation
och får inte tillbaka den före onsdag nästa vecka,
fy vad strandsatt man blir utan telefon.
Bilderna på Sture har L tagit
med sin kamera.

Galen katt!

 Nyvaken!

 Fönsterplats.

 Mys och spinn!


Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll.
Nu skall jag kela med Sture.
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...