söndag 3 juni 2018

MC tur och havskräftor!


Det blev en tur med hojen idag med.
Trotsade värmen,
det fläktar ju lite när man åker.

Det blev ett stopp tillsammans med
de här godingarna.

Kan man bli sötare än så här!!!!


Det finns mycket vackert bakom knuten!

För det blir inte så långa turer denna veckan,
då vi har besök av den här 
lilla filuren.

Lyckan var total igår när jag längst ner i frysen hittade
ett paket okokta havskräftor.
Bara sätta på grytan.
Hittar man då en iskall flaska rose i kylskåpet också.
Jummy Jummy !!!
 De här krabaterna hittade jag på 
blomsterlandet förra veckan, de såldes ut för en tia.
De var överblommade stod det.
Men med lite vatten och kärlek så............

  Min favorit klematis har börjat blomma.
Kolla in färgen den är så läcker.
 Sedan kommer några fler trädgårdsbilder.
hoppas i ni inte tröttnar.


Avsluta med en bild från växthuset,
där jag tänker sätta mig nu.
Ha en trevlig söndagskväll.
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...