onsdag 6 juni 2018

Jordgubbsmojito och en groda!


Hej !
Har ni firat nationaldagen idag?
jag tänkte avsluta dagen med att överraska min sambo
med en Jordgubbsmojito
den skall förstås intas i växthuset.

Vi började dagen med en stadig frukost på 
Stålboms.
Den håller man sig mätt på länge.


Sedan blev det förstås en tur med hojen.
Här är det dryckespaus.

Sedan var vi hungriga!
ja vad äter man när man befinner sig i Markaryd.
Ha ha ... Ja en pizzeria så klart

Som ni ser Stadiga portioner minsann,
orkade knappt hälften.


Årets första rabarbersaft är tillverkad.
På söndag är det nämligen kalas,
vi skall fira jontes 12 års dag
lite försenat dock
och då måste man ha rabarbersaft såklart.

Så måste jag visa mitt senaste tillskott.

Visst är han söt  min groda!
Ha en trevlig kväll.
nu skall jag ut i växthuset.
Kramis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...