söndag 30 maj 2021

Morsdagsfirande och Buddhakrukor till B&B.

 


Idag har vi firat Mors Dag 

En fin blomma 

fick jag  den kommer att passa
finfint jag har många
tomma krukor utomhus.





Ett par nya Joline ljus fick jag också
i ljusa somriga färger.


På tradionellt vis åt vi stekt
makrill och spenat.
Smakade jätte 
gott.


Efter det jordgubbstårta med
svenska jordgubbar.
Smakade underbart söta och goda.


Har skaffat med nya Buddhakrukor
utanför B&B.
Pryder sin plats tycker jag.
Vi hade våra första gäster förra helgen
och de gick väldigt bra.
De var så nöjda.
Lite pirrigt var det allt





Skyltarna till cyklarna är
klara och levererade och MR:L 
har så smått börjat 
montera dem.




Igår var det väldigt synd om Sixten.
Man skall inte fånga getingar.


Hela den lilla nosen blev helt upsvullen.
Detta hände igår och idag är
svullnaden nästan borta.


Måste säga att det är vädigt skönt det är
söndagskväll och
jag skall inte jobba imorgon.
Ledig.....
Ha den skön söndagskväll.
Kramis!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...