söndag 28 juni 2020

Sliten men glad och överväldigad

Idag har jag som ni säkert uppmärksammat
haft vår trädgård
öppen i Tusen Trädgårdar.
Helt överväldigad är jag 150 besökare.
De kom i en jämn ström 
och med alla restriktioner med handsprit avstånd
och enkelriktning i trädgården
funkade det.

Inte ens regnet som kom senare på eftermiddagen
avskräckte besökarna.
Vädret förutom regnet var det ju en  perfekt för dag
trädgårdsvisning.







Men nu är jag trött och nästan hes
så mycke har jag
pratat och svarat
 på
alla frågor som ställts
 frågor
Men väldigt glad och överväldigad.
Nu går vi in i sista jobbveckan
innan semestern.
Heja!!!!
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...