måndag 2 juli 2018

Semester och en lyckad trädgårdstitt.


Hej vänner !
Då är det första dagen på semestern,
Underbart!
Trädgårdsvisningen igår var helt magisk.
Det kom så mycket folk,
och jag eller vi fick så mycket beröm,
för som de sa en annorlunda
upplevelse.
Så roligt och jag som varit så nervöst att det inte
skulle komma någon alls.
Hade fantastiskt god hjälp av Caroline och Jonathan
som skötte loppisbordet med bravur.
Annars hade jag nog inte fått i mig 
varken mat eller kaffe på 
hela dagen.



Här ser ni gästboken , så mycket
trevligt de skrivit.
Tack.


Här ser ni en kavalkad hur det såg ut
kvällen innan
och på söndags morgonen.








Jolin hade gjort gjort jätte fint på sin lilla
altan.



Samma tunna på söndagsmorgon,
fast med flytljus i och
lite blombad.









Idag Skrea med fantastiska barnbarn.

Man fick hålla sig på land,
för det var iskallt i vattnet, ja badar inte de här två
då är det kallt...

 Lite flygövningar på stranden.

Ha en trevlig fortsatt måndagskväll.
nu är det grillning som
gäller.
Ännu en gång tack för allt beröm jag fått 
för trädgården.
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...