söndag 30 augusti 2020

Höstfärger och en ny familjemedlem.

Tog en runda i trädgården i förmiddags
så underbart skönt ute,
ingen blåst och ett härligt solsken.
Trädgården börjar
smyckas
i höstens färger nu.

Men jag tycker det är vackert.


Det känns så lugnt och avslappnande.










Gjorde mig en äppeltavla,
av all fallfrukt.


Jag har skördat mina Vallmokapslar
och förstärkt dem med
ståltråd
.
Så de inte kroknar innan de torkat.
Blir fint i buketter
sedan.



Om ni undrar så har jag varit på GEKÅS.
Det skall nämligen
komma en liten familjemedlem till.


                                                    Det är det svarta lilla knytet längst till höger.
                                                                               Sixten.
                                                                   Han kommer på lördag.
                                    Ha en trevlig söndagskväll,nu ett nyttavsnitt av Partisan.
                                                                              Kramis!





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...