söndag 25 november 2018

En helg med lite och varje!



Hej mina vänner, då var det redan söndagskväll
igen en helg går väldigt fort 
när man har roligt.
Igår började dagen med iordningställande
inför den årliga utlottningen
i Falconskkonstklubb.
Eftersom jag är med i styrelsen har jag förmånen
att få vara med och köpa in
konst till vår klubb.
Den här damen var min favorit, tyvärr
blev de inte min.
Men jag är väldigt glad för den
lyckliga vinnaren av den.
Så får man se det,
jag har tur i så mycket annat....



Efter det så drog vi direkt ner till Hälsingborg 
och Sundspärlan med
 goda vänner,

Där L och J:s företag bjöd på ett dingnande
julbord.
Där saknades verkligen ingenting.

Efter all mat och dryck var det dags 
för en show.
The Legends of pop.
 Det var Shirley Clamp med
medartister som
uppträdde.
Verkligen trevligt, hon kan verkligen
sjunga hon.







Många goa låtar avverkades

Den här vackra ståtliga granen prydde platsen
där vi åt frukost idag på
 Marina Plaza,
där vi sov över i natt



Nu kliver jag upp i soffan en stund med 
den här,
sedan Så myckebättre på play.
Lite tötti det har varit 
en intensiv helg.
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...