onsdag 14 februari 2018

Valentin och frögrodd!



Hej på er !
Hur har ni det på alla hjärtans dag?
Lite överreklamerat man kan väl vara kärleksfull varje dag.
Varje fall försöka.


Fast en liten present blev det till min käraste.
Det är han verkligen värd, min fina L.

Tänkte visa lite bilder från gästtoan
när jag fått pryttlarna
plats.


Några bra lådor för förvaring som
ser lite snygga ut också.

Lite grönska skadar ju aldrig, eller hur?

Lite sommarminnen i snäckskalen.




Ser ni mina Petuniefrön har börjat gro!
Äntligen 1,5 vecka tog det 
innan något grönt visade sig minsann.
Jätte spännande !


Även chilin har börjat gro, det är från frön
som jag sparat från mina egenodlade
frukter i höstas och torkat.

Jag önskar er en riktigt trevlig
alla hjärtans kväll!
Själv skall jag laga något gott till L
för det är ju lillördag.
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...