onsdag 25 september 2019

Blommor , skinn och choklad!

Idag fick det bli en tur till Höråsens 
plantskola i Tvååker.
Lite nytt till krukorna, det börjar bli 
visset och tråkigt där i.
Dags för Pelargonierna få sin vila nu.
Men längre än till bagageluckan kom de inte,
plantering får bli morgondagens 
projekt.
Det börjar ju mörkna tidigt nu.
Tog mig en tur till Rusta som öppnat
här i småstaden idag.
Fastnade för de här Lammulls skinnen,
tänkte de kunde passa på 
de nya karmstolarna .
Men jag vet inte om Mr L tycker det,
men jag tycker det känns varmt och ombonat med
skinn.Vi får se.
Annars kan de ju få vara på
läsfotöljerna
istället.
Bilden blev lite knas i färgen.
Sedan hittade jag ramar till
mina nya bilder.
En hel del annat behövligt 
åkte också med
hem.
För att inte tala om de här!!!
billiga och goda.
Ha Ha!!!
Ha en trevlig onsdagskväll,
nu skall jag äta en
Supergod Cesarsallad från Stantons
och kanske titta på
Bonde söker fru.
Mr L är nämligen ute på andra roligheter,
ja det är ju Hela Sverige Bakar 
också, bara att krypa upp 
i soffan, choklad
har jag ju.
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...