söndag 6 oktober 2019

Då var det klart!

Ja nu är äntligen bordet klart!
Efter mycket skrapande putsande och betsande.
Så här såg det ut för en vecka sedan.
Sedan var det dags för bets och sedan vax.

 Sedan fick bordsbenen lite makeover också.
Så här blev det och vi är väldigt 
nöjda.
Mr L godtog fårskinnen!
Han tyckte till och med de var snygga.

Fick också ramat in min Lerin plansch
som jag köpte när vi
var på Sandgrund för ett år sedan.
Den här saken fick också lite ny färg,
har beställt nya beslag
i skinn som kommer 
i veckan.

De nya keramikfaten från 
Alcudia
har fått sin plats med lite
plock från naturen.

Idag har jag tagit mig an vardagsrummet som behöver
pysslas om.
med spindelväv har aldrig sett på maken.
Hösten är mysig med sådana här dagar
gå inne och pyssla och mysa.
Samt att ha en god gryta puttrande 
på spisen.
Ha en härlig fortsatt söndag.
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...