onsdag 22 augusti 2018

Ekskott och packning!




Hej på er!
För några veckor sedan var jag inne i en 
inrednings och blomsterbutik i 
Varberg.
Det hetaste i kruka verkade vara sådana här
ekskott.
Billiga var de inte heller minst en hundring
skulle de ha.
Jag hittade ett skott ute bland våra rodedendron.

Får se om det tar sig,
mycket billigare
blev det i alla fall, helt gratis.



 Är det höst nu? Nja ........
man kunde köpa två 
för 70 kr på ICA
kunde inte låta bli, var ju så billigt.


Jag älskar att resa, men har någon
fobi för att packa.
Tycker det är sååååå
tråkigt.
Denna gången visserligen väldigt lätt,
bara kabinväska.
Men ändå, jag gör det idag
så är det gjort.
Men det skall bli såååååååååååååå roligt
att resa, för då är ju packandet
över.


Måste bara visa en bild på L nya lyktor,
som han fyndade på en pizzeria i
Haverdal.
Ja de sålde lite marint där och passade perfekt
hos oss.
Tycker de är så läckra.

Ha en fortsatt trevlig lillördag,
jag får väl forsätta att 
packa.
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Första strecket på datumljuset.

  God Kväll 1:a december och första strecket på datumljuset är tänt. Hyacinterna har slagit ut och det doftar jul. Känner mig avslappnad Jul...